Menu



September 19, 2012

SEPTEMBER INSPIRATION | BLOGGERS

Hello dear readers ! I am quite busy these days and I can't manage to take any photos of my outfits, but that doesn't mean that I don't want to keep you inspired. So, I decided to show you my favourite bloggers - the ones who never cease to blow my mind away with their outfits & projects, the ones who are personal enough to make you think you are reading a diary instead of a fashion magazine and the ones who stay true to themselves and never fake a thing.
Hope you like them all ! xx

---------------

Bună dimineaţaaa ! Zilele ăstea sunt puţin mai ocupată şi nu am cum să-mi fac poze la ţinute, aşa că m-am gândit să vă prezint cele mai citite şi apreciate bloguri de modă.
Toate îmi plac în mod deosebit (ordinea e aleatorie) pentru faptul că niciodată nu încetează să ma uimească cu felul în care se îmbracă şi cum gândesc, pentru că sunt suficient de personale ca să-ţi dea impresia că citeşti un jurnal şi nu o revista online de modă şi pentru că, de-alungul timpului, am rămas sincere şi originale. Sper să vă placă şi voua & va urma o postare cu bloggurile româneşti pe care le citesc cel mai des ! xx Vă pup !

karla
  Karla from KARLA'S CLOSET

doina
DOINA from THE GOLDEN DIAMONDS

fashion nerdic
ILANKA from FASHION NERDIC

betty
BETTY from LE BLOG DE BETTY

aimee
AIMEE from SONG OF STYLE

ana bu

andy
ANDY from STYLE SCRAPBOOK

kelly
KELLY from THE GLAMOURAI

seaofshoes
JANE from SEA OF SHOES

wdugt

yokiobibi
THE GIRL BEHIND TOKYOBANHBAO

fashionwhit
EMI from FASHIONWHIT

Who did you like the most ? Do you have your own favourite bloggers ?

Care v-au plăcut cel mai mult şi care sunt bloggerii care vă inspira cel mai mult ?

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

9 comments:

  1. I would definitely go for Blair from Atlantic-Pacific, Andy from StyleScrapbook, Carolina from TheFashionSquad, Chiara from TheBlondeSalad, Kelly from TheGlamourai and Liz from LateAfternoon :)

    ReplyDelete
  2. Le aveam si eu in lista aproape pe toate, imi plac mult. De Tokyo girl am aflat abia acum, o si adaug in Bookmarks. :)

    ReplyDelete
  3. Stilul Karlei cred ca te reprezinta cel mai bine!☺

    ReplyDelete
  4. Îmi plac şi Blair atlantic-pacific.blogspot.ro şi Sydney de la www.thedaybookblog.com.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu le-am urmarit, dar cu siguranta ma voi uita acum xx Multumesc !

      Delete
  5. Degeaba, Doina si Andy sunt preferatele mele.
    :D

    ReplyDelete
  6. This is so inspiring,honey!Love it!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥