Menu



September 18, 2012

SEPTEMBER INSPIRATION | into the WILD

tumblr_ma3fxodPSO1raqveso1_500_large

Hello dear readers ! Because I find the quote "Happiness is only real, when shared" to be really true, I want to share with you my thought about a movie that inspired me incredibly much. Yesterday I went to the library to borrow some books and movies and after a long search I found one, beautifuly directed by Sean Penn back in 2007: 
INTO THE WILD.

If the title didn't get your attention, I bet this short desciption will: After graduating from Emory University in 1990, top student and athlete Christopher McCandless abandoned his possessions, gave his enire $24,000 savings account to charity and hitchhiked to Alaska to livein the wilderness. Along the way, Christopher encounters a series of characters who shape his life. The movie is based on a true story.
I cried my ass off at the end of this movie and I don't know if I could stand watching it again, I think I will cry for the very beginning. In case you haven't seen it, PLASE DO ! I guarantee you will be inspired xx

---------------------------

Saluuut ! În spiritul citatului "Fericirea este reală doar atunci când e împărtăşită", vreau să vă împărtăşesc şi eu gândurile mele despre un film pe care l-am văzut azi-noapte şi care m-a inspirat enoooorm ! Am mers ieri la Biblioteca Judeţeană după nişte cărţi şi am zis să-mi închiriez şi ceva filme. În timp ce căutam, mi-a căzut privirea asupra acestul film, regizat de incredibilul Sean Penn în 2007: INTO THE WILD (în traducere liberă, În sălbăticie). 
Filmul este insiprat dintr-un caz real, al unui tânăr, care după ce a absolvit cu brio facultatea şi-a donat toate economiile în valoare de 24.000 dolari unei organizaţii caritabile şi a făcut autostopul până în Alaska.Pe parcurs, el se întâlneşte cu câteva personaje care îşi pun amprenta asupra sa.
Am plâns de m-am rupt la finalul filmului şi chiar nu ştiu dacă voi mai fi în stare să-l revăd, pentru că presimt că voi plânge de la început la final :)). Am trecut prin nişte stări foarte dubioase în timpul filmului, dar a primat recunoştiinţa, recunoştiinţa pentru viaţa pe care o am. Cred ca sentimenul acesta vi-l va transmite şi vouă. Eu îl recomand cu căldură tuturor şi sper să vă inspire la fel de mult ca şi pe mine ! xx

tumblr_m3ondzNXME1r111c4o1_500_large
large-into-the-wild-blu-ray2_large
tumblr_m6r9ftGO421rxaakgo1_500_large
75927943687797183_O0YuRT0b_c_large
career-chris-mccandless-desert-emile-into-the-wild-invention-Favim.com-107046_large
photo_04_hires_large
4534389497_fcee41d19c_large
tumblr_m81hm8hbpy1rt6b2bo1_500_large

TRAILER HERE : 

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin
Follow Me on Pinterest

10 comments:

  1. L-am vazut acum ceva timp si mi-a placut!
    E un film care transmite foarte mult!

    ReplyDelete
  2. nu am vazut acest film inca dar sigur va fi urmatorul pe lista mea.. :D

    te pup!

    ReplyDelete
  3. How many people act against their own reason? It's a stupid quote.

    / Avy
    http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com



    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, I think that by saying that, he was trying to explain how important it is to be guided by your heart, instead of mind, as it would offer you a way to obtain total freedom.

      Delete
  4. hmmm...chiar m-ai facut curioasa:)

    ReplyDelete
  5. Este filmul meu preferat.L-am revazut de trei ori pana acum si de fiecare data ma impresioneaza!Ai gusturi bune nu numai in materie de haine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumescc !! Sper sa ma tina sufletul sa-l mai revad si eu :))

      Delete
  6. l-am vazut saptamana trecuta si mi-a placut la nebunie!nu mi-a venit sa cred ca e inspirat din realitate...o sugestie foarte buna pentru toata lumea!
    Check out my new blog:http://asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥