Menu



October 22, 2012

OCTOBER OUTFIT | sunny day @ GARAGE SALE

DSC05144

Hello dear readers ! So here you have some photos of my newest aquisition from the GARAGE SALE event on Saturday. Yes, I am talking about this crazy furrish hat - it was love at first sight, so don't blame me for wearing fur, pleasee :) The event was a total succes, there were a loooot of people who came to see what we have to sale and it was a lovely atmosphere. Ana and Madalina (from INDIE CHASE BLOG ) came by and we had a really funny shooting. 
I am in love with the result, the light is si wonderful and I can't wait to see Mada's post. 
See you soon xx

----------------------------

Pam-paaaam ! Dacă vă întrebaţi ce e veveriţa aia moartă din capul meu... ei bine, e noua mea căciulă preferată pe care nu aş mai da-o jos nici la duş ! Nu sunt o fană a blănii, mi se pare crud şi inutil să omori nişte animale doar ca să evidenţezi snobismul dar... când am văzut căciula asta la Garage Sale, n-am putut să nu o iau acasă. Aştept să vină iarna să o port day'n'night .. dar până atunci mă bucur enorm de aceste zile călduroase şi însorite. Pozele ăstea le-am făcut Sâmbătă după-masa când au venit Ana şi Mădălina pe la GARAGE SALE. Îmi place la nebunie cum a fost surprinsă lumina şi de abia aştept să văd postarea Mădălinei (pe INDIE CHASE BLOG, evident) pentru că ne-am fotografiat reciproc. Până atunci mă întorc la cărţile pentru şcoală şi ne vedem mâine cu articolul pentru Flash Me ! V-am pupaaaat xx

DSC05152
DSC05138
DSC05150
DSC05140

&& some photos from the GARAGE SALE ! You can find more on Madalina's blog, HERE xx

DSC05136.JPG_effected
DSC05126
DSC05125

Yours truly, Julls ♥

Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

18 comments:

  1. great outfit and lovely pics!!

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Doamne ce rau imi pare ca nu am putut ajunge la targ!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa se mai organizeze ca a iesit foarte bine !! I'll keep you posted xx

      Delete
  3. Wow! You look gorgeous!
    Love your blog!


    Have a fabulous day!

    Oana

    ReplyDelete
  4. You look cute! I love your sweater, It looks so comfy! That hat you have on is soooo cute! Great Blog, Keep it up sweetie :)


    I am now following, Please follow my blog to support at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  5. Such a cool hat,so brave to wear it!Bravo;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  6. Your style is perfect, I love your blog :) This outfit is awesome. Maybe we can follow each other ;) Let me know.


    http://vintageshoesforher.blogspot.com.es/
    xx

    ReplyDelete
  7. Foarte tare caciulita si arati foarte bine imbracata asa, kisses

    ReplyDelete
  8. Your photo shoot is adorable. You guys look great. Very nice. You are enjoying life to the fullest.

    Ali of:

    www.aliandang.com

    ReplyDelete
  9. Inițiativa "garage sale" mi se pare foarte utilă și binevenită. Aș fi vrut să fiu și eu acolo.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥