Menu



January 5, 2013

JANUARY INSPIRATION | 05.01.2013

afd2989902cd5ba5d1eaf3e2657c3965

DREAMING ABOUT THE PERFECT BEACH HOUSE
f81aaaa6c32c8abfca77145d0902d03d




EN: Hello again dear readers ! Christmas - gone ! New Year's Party - gone too. So I find myself, year after year in Januray, dreaming about the hot, long days of summer. Ever since the beginning of this month my mind and soul have been in a constant state of anticipating the best season of them all and they won't settle down until they are healed by the the worm rays of  sunshine. That why I thought it would be a lovely idea to start the first post of 2013 by presenting you this breathtaking Australian beach house. 

It made me remember about the days when I was 100% sure I was going to study Architecture and when each and every house design would light a fire in my heart. This passion is not dead but I turned it into a motivational thing rather than a career - it makes me what to work hard so that eventually, one day I will be able to live in such a beautiful place. I'm going to keep my fingers crossed ! xx

For more information and photos, click HERE !
30924878e0cae1211805f673b9ffa53e
6effd831004eaec0592346bb00cc72fa
00dc1e03f2b8a62585cf2efbee295964
f81aaaa6c32c8abfca77145d0902d03d
c9ac6cf1f08b512fdf26a4813b74d7d1

RO: S-a dus şi Crăciunul, şi Revelionul... şi iar am ajuns ca în luna ianuarie să încep să mă gândesc obsesiv la vară. Cred că am fost proiectată să suport iarna doar în decursul lunii decembrie căci apoi o iau raznaaaa! Mai ales când mă apuc să intru pe siteuri şi bloguri de design interior ca să mă inspire să redecorez casa după ce a fost împopoţonată până la refuz de decoraţiuni festive şi dau peste aşa ceva! Mai întâi  încep să mă ciupesc ca să mă conving că cineva e chiar atât de norocos ca să trăiască în super-mege-extra-giga superbitatea asta de casă şi apoi îmi amintesc de zilele de muuult apuse când mă pregăteam pentru admiterea la arhitectură şi mă şi vedeam pe mine proiectând o astfel de frumuseţe. Şi uite cum iar pierd oreeeee întregi visând la cai verzi pe pereţi, vorba lui Smiley, în loc să-mi fac proiectele la facultate sau orice-altceva-util-pentru-viitorul meu. Gata, am plecat, vă cedez tronul că nu degeaba am scris pe lista de rezoluţii că o să devin mai or-ga-ni-za-tă !!

PS: Dacă v-a prins şi pe voi virusul, găsiţi în partea dreaptă o lista de bloguri de design care vă asigur eu că o să vă ţină ocupaţi pentru următoarele 3 ore. Glad to be a bad influence ! 

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

3 comments:

  1. Si de ce nu ti-ai urmat visul? Cred ca e minunat sa creezi asa ceva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru ca nu era tocmai visul vietii mele. Eu am vrut sa fiu, pe rand: arheolog, avocat, actrita, designer vestimentar, arhitect si agent de publicitate. Si am ajuns la Jurnalism pana la urma :)) Oricum toate imi plac la nebunie dar imi trebuia o meserie de care sa nu ma plictisesc toata viata mea - si cu jurnalismul cred eu ca am mers la sigur.

      Delete
  2. i could use a beach house right now.. i really could hehe :-)
    happy bbelated new year!

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥