Menu



February 6, 2013

FEBRUARY OUTFIT | 06.02.2013

DSC_0212

CHAUFFEUR OR SAILOR?
FLIP A COIN.

DSC_0220



My biggest dilema of the day: do I look like a chauffeur or a sailor? When I bought this hat I thought of  two things: J.Lo, with her I'm still, I'm still Jenny from the block  thingy and a luxurious limo's chauffeur. But it seems that my message was somewhere lost on the way, as everybody said that I look like a...sailor. Mabye I should have worn a-not-so-stripped -blouse or I should have owned a real driver licence because it seems that no one believed me. 
Not good, Iulia, not good.

 photo 8a5f2318-71f0-43d8-bea4-b31bb9320e8b.jpg
 photo 275a7a4d-3260-4fbf-bacf-7b1ff6e3a16e.jpg

Adjudecat! Sunt maestră în luat decizii dubioase. Acum două zile am mers cu Cătă să discutăm nişte afaceri despre emisiune şi am ajuns evideeeent, într-un magazin second-hand. În timp ce ne pregăteam discursul pentru vânzătoare (tot în legătură cu o surpriză pentru emisiunea de sâmbătă), am văzut basca asta. MINI HEART ATTACK for sure. 

Mi-am dorit de muuultă vreme să găsesc un astfel de accesoriu şi evident că mi-am dat ultimii bani pe el. Când am ajuns acasă eram prea obosită să-i zic mamei că am rămas fără bani şi uite cum  mi-am petrecut eu ziua de ieri fără un lei în portmoneu dar cu basca în cap. Aş apela la clişeul din Sex in the City cu "somehow I felt it fed me more" daaaaaaar, nu a stat întocmai aşa treaba:)). În orice caz, sunt destul de nebună încât să sacrific nevoile mele de dragul hainelor. Până dau de ulcer. (*disclaimer* - cine mă cunoaşte în realitate ştie că sunt mai mari şansele să se termine lumea mâine decât să fac eu ulcer)

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

6 comments:

  1. The hat was SO totally worth the "sacrifice", it's absolutely amazing!

    And I don't think you look like a sailor.. it's more like a chic Moschino-inspired look ;)

    Hugs,
    S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersiiiii ! Acum că zici chiar că mă duce cu gândul la Moschino x

      Delete
  2. Arati ca tine, adica foarte bine! Palaria e geniala!

    ReplyDelete
  3. mi se pare geniala. asocierea sigur e din cauza sacolului si, cum ai spus, a dungilor. basca e ge.ni.a.la!

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥