Menu



May 14, 2013

INSPIRATION | travel music


SOUNDTRACK FULL OF MEMORIES 



Bună dimineața! Oricât de clișeu / oracol din clasa a VIII-a ar suna ceea ce urmează să spun, o să o spun oricum: nu aș putea trăi fără muzică. Punct. M-am gândit la asta pentru că am avut norocul de a călători mult luna trecută și sinceră să fiu, amintirile mele nu ar fi fost la fel dacă nu ar fi avut un fel de...sountrack atașat :).

 Sunt convinsă că vi se întâmplă și vouă să asociați în subconștient melodii cu amintiri, nu? De aceea m-am gândit că ar merge o astfel de postare și chiar dacă probabil nu veți simți ceea ce simt eu când ascult piesele de mai jos, vă vor plăcea și vouă. Audiție plăcută & ne vedem mâine cu o nouă postare! V-am pupaaat xx 

Music is for sure a big part of my life. I love associating songs with memories and I bet you like that too. So this is why I decided to share with you the songs that have been by my side during all my travels from last month and made my experiences much beautiful :) Hope you'll enjoy them just as much as I do! 


 

  

  

  

  

  

  

 
Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin
Follow Me on Pinterest